Самолетни билети с Lufthansa
Редовна Авиокомпания
Не намирате подходящ за Вас полет или цена на самолетен билет?
Опитайте да промените търсенето си със съседни дати!
Авиокомпания Lufthansa
Условия при резервация на самолетен билет с Lufthansa
Пътуващите с Lufthansa могат да закупят билети за икономична, премиум икономична, бизнес и първа класа. Икономичната класа на късите иa средни полети предлага достатъчно място за краката на пътниците.
При полетите на дълги разстояния седалките са широки над 40 см, а регулируемите подглавници на всички седалки, правят пътуването още по-комфортно. Сред предимствата на премиум икономи класата на дълги разстояния са повече багаж, повече пространство, повече забавления, по-добра храна и др. На някои летища, пътниците в бизнес и първа класа могат да се възползват от специални салони, предлагащи редица удобства и бизнес услуги. Първа класа на Lufthansa е печелила най-висока оценка на известната класация на Skytrax, оценяваща качеството на авиопревозвачите в различни категории.
Advertisement
Изисквания за багаж на Lufthansa
Безплатен ръчен багаж за всеки пътник
Ръчен багаж: имате право на един брой до 8 кг. в икономична класа и на два броя със същото тегло в бизнес класа. Размерите не трябва да надвишават 55x40x23 см. От 23 юли 2015 г. за всички полети в рамките на Европа, Lufthansa въведе нова тарифа Light в икономична класа, която НЕ включва регистриран багаж в цената.
По време на резервация, се уверете, че в тарифата Ви е включен и регистриран багаж. В противен случай, той се заплаща допълнително – в посока. В икономична класа имате право на 1 регистриран багаж до 23 кг., в бизнес – 2 броя до 32 кг. всеки и в първа класа – 3 броя до 32 кг. всеки. Общият сбор от размерите на един куфар не трябва да надвишава 158 см.
Advertisement
Информация за авиокомпания Lufthansa
Немска Редовна Авиокомпания
Lufthansa (Deutsche Lufthansa AG) е националната авиокомпания на Германия, най-голямата авиокомпания в Европа и четвъртата в света по общ брой на обслужените пътници досега. Тя разполага с най-големия флот в Европа, а заедно със самолетите на филиалните компании, флотът й е втори по размер в света.
Lufthansa е един от основателите на най-големия авиационен алианс – Star Alliance. Нейни филиали, част от Lufthansa Group, са авиокомпаниите Lufthansa Regional, Lufthansa Cargo, Germanwings, Austrian Airlines, Swiss International Airlines и някои компании, частично притежавани от немския авиогигант. Името Lufthansa води началото си още от 1926 г., когато в Берлин е основана авиокомпанията Deutsche Luft Hansa. Днес офисите на авиокомпанията се намират в Кьолн, Германия, а седалище и първостепенна база за самолетите на Lufthansa е летище Франкфурт във Франкфурт на Майн. След 2001 г. същата роля изпълнява и летище Мюнхен, а другите големи бази на германския авиопревозвач са Дюселдорф, Хамбург, Щутгарт и новото летище на Берлин.
Lufthansa извършва полети до 18 дестинации в Германия и до 202 града извън страната, а заедно с полетите на филиалните компании, Lufthansa Group обслужва над 410 дестинации на пет континента. През 2016 г. компанията е на първо място по оборот в Европа. На 4 декември 2017 г. Lufthansa става първата европейска авиокомпания, която получава престижния 5-звезден сертификат Skytrax. Това прави Lufthansa 10-ата авиокомпания с тази награда.
На всички маршрути в икономична класа се предлага разнообразие от горещи и студени напитки, както и малка закуска или топло ястие, в зависимост от продължителността на полета. В Премиум икономи класа храната се сервира в специален порцеланов сервиз. Напитка за добре дошли и допълнителна бутилка минерална вода също са включени в цената на билета. За пътниците в бизнес класа има нов избор от менюта. В зависимост от продължителността на полета и дестинацията, ги очаква разнообразие от кулинарни изкушения. Произведенията на прочути топ-готвачи, превръщат полетите на дълги разстояния в първа класа на Lufthansa в несравнимо удоволствие.
Пътниците във всички класи на дълги разстояния могат да гледат спорт на живо, благодарение на безплатния телевизионния канал Sports 24. Футбол от немската и английската висша лига, Формула 1, Мото GP, голф и тенис на световно ниво са сред големите спортни събития, които можете да наблюдавате на борда на Lufthansa. Повече от 90% от самолетите, които летят на дълги разстояния, вече разполагат с FlyNet – първата в света широколентова интернет услуга на борда.
Advertisement
Флотилия на Lufthansa
Комфорт за всеки пътник
Lufthansa Group разполага с втората по големина флотилия в света. Към средата на 2024 г. се състои от над 700 самолета, като 321 самолета, които изпълняват редовни пътнически полети са брандираните с логото на Lufthansa. Те са от почти всякакъв размер за полети на дълги, средни и къси разстояния.
Airbus A380-8
A380 е най-големият и тежък пътнически самолет в света. Дълъг е малко под 73 метра, висок 24 метра и тежи 560 тона при излитане. Версията Lufthansa побира до 509 пътници. Всеки от четирите двигателя може да развие тяга от 70 000 паунда. Това е еквивалентно на нещо, като 3 500 автомобила, които работят с пълна мощност и може да измине разстияние до 12 000 км. без да каца за презареждане. A380 е много по-тих от по-старите модели, по-икономичен и дори интелигентен: Той спира автоматично при докосване на пистата.
Boeind 747-8
Първата версия на Boeing 747 бързо се сдоби с прякора „джъмбо“, заради страхотно гигантските си размери. Новият 747-8 е разтегнат, с което е 5-6 метра по-дълъг от предшественика си – 747-400. Това го класира за титлата на най-дългия пътнически самолет в света. Той разполага с места за 362 пътници, но все пак консумира значително по-малко гориво на пътник от 747-400. Това става възможно благодарение на новите двигатели на General Electric и новия, по-ефективен дизайн на крилото. Може да прелети до 13 000 км.
Boeing 747-400
Когато влезе в експлоатация преди повече от 40 години, Boeing 747 придоби прозвището си „джъмбо“, заради гигантските си размери, които по онова време бяха уникални за сцената на гражданската авиация. Фюзелажът му е дълъг малко под 71 метра, размахът на крилата му е над 64 метра и има две пътнически палуби. 747-400 е най-продаваният джембо джет на Boeing, а Lufthansa управлява доста от тези самолети по междуконтинентални маршрути. 747-400 може да лети до 13 700 метра височина и да прелети разстояние до 12 500 км.
Airbus A350-900
Новият дълголетен самолет Airbus A350-900 е най-модерният в света. Икономичната класа е особено просторна и удобна и разполага с най-новите технологии. Средно новият самолет консумира само 2,9 литра керосин на пътник на сто километра – приблизително една четвърт от консумираната от съпоставими самолети. Турбовентилаторните двигатели Rolls-Royce Trent XWB и оптимизираната аеродинамика намаляват отпечатъка на шума с 30 процента, много под прага на регулиране. A350-900 може да прелети разстояние до 12 200 км.
Airbus A340-600
Airbus A340-600 е с дължина 75,4 метра и в момента е вторият най-дълъг пътнически самолет в света след Boeing 747-8. Размахът на крилата му е 63,5 метра и височина 17,93 м., а максималното му тегло на излитане е 259 000 кг. A340-600 има обхват на полета от 12 200 километра. Разположението на кабината на Lufthansa побира 306 пътници, около 85 повече от сестра си A340-300. Максималната крайсерска височина на полета е 12 500 метра и развива максимална скорост от 890 км/ч.
Airbus A340-300
Две версии на далекобойния Airbus A340 се обслужват от Lufthansa. Дългият A340-600 превозва 306 пътници, а малкото му братче – A340-300, превозва 221. Присъединен към флота в началото на 90-те години на миналия век, е бил първият четиримоторен, широкотоварен самолет, произведен от Airbus. Едно от нововъведенията е четвъртият комплект колела на ходовата част в средата на фюзелажа. Когато е напълно натоварен, A340 е доста по-тежък от аналогичния, двумоторен A330, който няма подсилена ходова част.
Airbus A330-300
Airbus A330-300 е в експлоатация в Lufthansa от 2004 г. Този двумоторен самолет може да превозва 221 пътници и има обсег от 10 000 километра напълно натоварен с максимална скорост от 875 км/ч. Дължината му е 60,3 м., а размахът на крилете му е 60,3 м. А330-300 е малко или много идентичен с A340-300, като основната разлика е, че A340-300 има два допълнителни двигателя. Тези двигатели Rolls-Royce Trent 700 са разработени специално за A330 и са тихи и изключително ефективни.
Airbus A321-100
Lufthansa има повече самолети Airbus A321 в своя флот от всички други серии, като тази версия на самолета е за къси и средни дистанции и може да побере до 200 пътници. Както всички модели от семейството 320, A321 събира точки за висока ефективност на горивото, ниски нива на шум и емисии. В момента Airbus разработва следващото поколение от семейството A320, което ще бъде още по-ефективно в експлоатация си. Lufthansa вече е поръчала няколко от типа A321neo. А321-200 може да прелети разстояние до 4150 км.
Airbus A320-200
A320 е най-широко представеният самолет във флота на Lufthansa – с изключение на големия си брат – A321. Неговата система за летене някога се е считала за революционна, но днес тя е стандартната система за цифрово управление във всеки самолет. Новият A320neo повежда към следващото ниво на революция. Airbus разработи ново, по-ефективно поколение на този самолет за къси и средни разстояния. А320 е дълъг 37,6 м., висок е 11,8 м.. а размахът на крилата му е 34,1 м. Може да прелита разстояния до 3200 км. с максимално тегло до 73,5 тона.
Airbus A319-100
Airbus A319 е най-малкият член на семейството A320 в услуга на Lufthansa. С размери от 33,8 метра от носа до опашката, това е с 3,8 метра по-късо от основния модел A320. Но всички самолети в това семейство имат много общи черти. Това означава, че пилотите се нуждаят само от един лиценз, който ги квалифицира, за да летят на всички от серията А320. Приликите в дизайна намаляват и разходите за поддръжка. А пътниците оценяват усещането за простор, когато влязат в кабината, след като се качат на който и да е самолет от семейството на A320.
Embraer ERJ 195
Embraer ERJ 195 е също толкова просторен, колкото и самолетите за средни маршрути. Голямата височина на тавана и седалките го правят изключително удобен за 120 пътници, които летят в него. Той има ниски емисии на отработени газове, ниско ниво на шум и замърсяване и забележително нисък разход на гориво, средно при по-малко от 4 литра на пътник на 100 километра. Подобно на по-малкия Embraer 190, и Embraer 195 принадлежи към семейството E-Jet, в което много от инсталираните системи са идентични при всички модели.
Embraer ERJ 190
Въпреки че е по-малък от брат си, Embraer 195, със седалки за сядане само за 100 пътници, Embraer 190 може да лети на значително по-дълги разстояния. И тези самолети се отличават с високата си горивна ефективност, ниските емисии на отработени газове и шум. Embraer 190 в услуга на Lufthansa CityLine са идеални за летища с къси писти, а моделът дори получи собствен лиценз за много стръмния заход за кацане, необходим за кацането на летището в Лондон-Сити. Въпреки малкия си размер, ERJ 190 може да прелети до 3500 км. разстояние.
Bombardier CRJ900
Първият регионален реактивен самолет (CRJ) излезе в полет в началото на 90-те, като самолет с малък капацитет на къси разстояния. Първият модел, CRJ100 имаше само места за 50 пътници. Канадският производител Bombardier вече разработи по-големи модели – като CRJ900, който е дълъг 36,4 метра и превозва до 90 пътници. CRJ900 е най-голямата категория самолети, които летят по регионалните маршрути на Lufthansa. Максималното му тегло на излитане е 38 000 кг. и може да прелети разстояния до 2100 км. със средна скорост 840 км/ч.
Advertisement