Самолетни билети с Lufthansa

Редовна Авиокомпания

Самолетни Билети Lufthansa | Евтини полети | Нискотарифни и Редовни Авиокомпании Търсене на Самолетни Билети

Не намирате подходящ за Вас полет или цена на самолетен билет?

Опитайте да промените търсенето си със съседни дати!

Авиокомпания Lufthansa

Условия при резервация на самолетен билет с Lufthansa

Пътуващите с Lufthansa могат да закупят билети за икономична, премиум икономична, бизнес и първа класа. Икономичната класа на късите иa средни полети предлага достатъчно място за краката на пътниците. 

При полетите на дълги разстояния седалките са широки над 40 см, а регулируемите подглавници на всички седалки, правят пътуването още по-комфортно. Сред предимствата на премиум икономи класата на дълги разстояния са повече багаж, повече пространство, повече забавления, по-добра храна и др. На някои летища, пътниците в бизнес и първа класа могат да се възползват от специални салони, предлагащи редица удобства и бизнес услуги. Първа класа на Lufthansa е печелила най-висока оценка на известната класация на Skytrax, оценяваща качеството на авиопревозвачите в различни категории.

Advertisement

Изисквания за багаж на Lufthansa

Безплатен ръчен багаж за всеки пътник

Ръчен багаж: имате право на един брой до 8 кг. в икономична класа и на два броя със същото тегло в бизнес класа. Размерите не трябва да надвишават 55x40x23 см. От 23 юли 2015 г. за всички полети в рамките на Европа, Lufthansa въведе нова тарифа Light в икономична класа, която НЕ включва регистриран багаж в цената. 

По време на резервация, се уверете, че в тарифата Ви е включен и регистриран багаж. В противен случай, той се заплаща допълнително –  в посока. В икономична класа имате право на 1 регистриран багаж до 23 кг., в бизнес – 2 броя до 32 кг. всеки и в първа класа – 3 броя до 32 кг. всеки. Общият сбор от размерите на един куфар не трябва да надвишава 158 см.

Advertisement

Информация за авиокомпания Lufthansa

Немска Редовна Авиокомпания

Lufthansa (Deutsche Lufthansa AG) е националната авиокомпания на Германия, най-голямата авиокомпания в Европа и четвъртата в света по общ брой на обслужените пътници досега. Тя разполага с най-големия флот в Европа, а заедно със самолетите на филиалните компании, флотът й е втори по размер в света. 

Lufthansa е един от основателите на най-големия авиационен алианс – Star Alliance. Нейни филиали, част от Lufthansa Group, са авиокомпаниите Lufthansa Regional, Lufthansa Cargo, Germanwings, Austrian Airlines, Swiss International Airlines и някои компании, частично притежавани от немския авиогигант. Името Lufthansa води началото си още от 1926 г., когато в Берлин е основана авиокомпанията Deutsche Luft Hansa. Днес офисите на авиокомпанията се намират в Кьолн, Германия, а седалище и първостепенна база за самолетите на Lufthansa е летище Франкфурт във Франкфурт на Майн. След 2001 г. същата роля изпълнява и летище Мюнхен, а другите големи бази на германския авиопревозвач са Дюселдорф, Хамбург, Щутгарт и новото летище на Берлин. 

Lufthansa извършва полети до 18 дестинации в Германия и до 202 града извън страната, а заедно с полетите на филиалните компании, Lufthansa Group обслужва над 410 дестинации на пет континента. През 2016 г. компанията е на първо място по оборот в Европа. На 4 декември 2017 г. Lufthansa става първата европейска авиокомпания, която получава престижния 5-звезден сертификат Skytrax. Това прави Lufthansa 10-ата авиокомпания с тази награда.

На всички маршрути в икономична класа се предлага разнообразие от горещи и студени напитки, както и малка закуска или топло ястие, в зависимост от продължителността на полета. В Премиум икономи класа храната се сервира в специален порцеланов сервиз. Напитка за добре дошли и допълнителна бутилка минерална вода също са включени в цената на билета. За пътниците в бизнес класа има нов избор от менюта. В зависимост от продължителността на полета и дестинацията, ги очаква разнообразие от кулинарни изкушения. Произведенията на прочути топ-готвачи, превръщат полетите на дълги разстояния в първа класа на Lufthansa в несравнимо удоволствие.

Пътниците във всички класи на дълги разстояния могат да гледат спорт на живо, благодарение на безплатния телевизионния канал Sports 24. Футбол от немската и английската висша лига, Формула 1, Мото GP, голф и тенис на световно ниво са сред големите спортни събития, които можете да наблюдавате на борда на Lufthansa. Повече от 90% от самолетите, които летят на дълги разстояния, вече разполагат с FlyNet – първата в света широколентова интернет услуга на борда.

Advertisement

Флотилия на Lufthansa

Комфорт за всеки пътник

Lufthansa Group разполага с втората по големина флотилия в света. Към средата на 2024 г. се състои от над 700 самолета, като 321 самолета, които изпълняват редовни пътнически полети са брандираните с логото на Lufthansa. Те са от почти всякакъв размер за полети на дълги, средни и къси разстояния.

Airbus A380-8

A380 е най-големият и тежък пътнически самолет в света. Дълъг е малко под 73 метра, висок 24 метра и тежи 560 тона при излитане. Версията Lufthansa побира до 509 пътници. Всеки от четирите двигателя може да развие тяга от 70 000 паунда. Това е еквивалентно на нещо, като 3 500 автомобила, които работят с пълна мощност и може да измине разстияние до 12 000 км. без да каца за презареждане. A380 е много по-тих от по-старите модели, по-икономичен и дори интелигентен: Той спира автоматично при докосване на пистата. 

Boeind 747-8

Първата версия на Boeing 747 бързо се сдоби с прякора „джъмбо“, заради страхотно гигантските си размери. Новият 747-8 е разтегнат, с което е 5-6 метра по-дълъг от предшественика си – 747-400. Това го класира за титлата на най-дългия пътнически самолет в света. Той разполага с места за 362 пътници, но все пак консумира значително по-малко гориво на пътник от 747-400. Това става възможно благодарение на новите двигатели на General Electric и новия, по-ефективен дизайн на крилото. Може да прелети до 13 000 км. 

Boeing 747-400

Когато влезе в експлоатация преди повече от 40 години, Boeing 747 придоби прозвището си „джъмбо“, заради гигантските си размери, които по онова време бяха уникални за сцената на гражданската авиация. Фюзелажът му е дълъг малко под 71 метра, размахът на крилата му е над 64 метра и има две пътнически палуби. 747-400 е най-продаваният джембо джет на Boeing, а Lufthansa управлява доста от тези самолети по междуконтинентални маршрути. 747-400 може да лети до 13 700 метра височина и да прелети разстояние до 12 500 км. 

Airbus A350-900

Новият дълголетен самолет Airbus A350-900 е най-модерният в света. Икономичната класа е особено просторна и удобна и разполага с най-новите технологии. Средно новият самолет консумира само 2,9 литра керосин на пътник на сто километра – приблизително една четвърт от консумираната от съпоставими самолети. Турбовентилаторните двигатели Rolls-Royce Trent XWB и оптимизираната аеродинамика намаляват отпечатъка на шума с 30 процента, много под прага на регулиране. A350-900 може да прелети разстояние до 12 200 км.

Airbus A340-600

Airbus A340-600 е с дължина 75,4 метра и в момента е вторият най-дълъг пътнически самолет в света след Boeing 747-8. Размахът на крилата му е 63,5 метра и височина 17,93 м., а  максималното му тегло на излитане е 259 000 кг. A340-600 има обхват на полета от 12 200 километра. Разположението на кабината на Lufthansa побира 306 пътници, около 85 повече от сестра си A340-300. Максималната крайсерска височина на полета е 12 500 метра и развива максимална скорост от 890 км/ч. 

Airbus A340-300

Две версии на далекобойния Airbus A340 се обслужват от Lufthansa. Дългият A340-600 превозва 306 пътници, а малкото му братче – A340-300, превозва 221. Присъединен към флота в началото на 90-те години на миналия век, е бил първият четиримоторен, широкотоварен самолет, произведен от Airbus. Едно от нововъведенията е четвъртият комплект колела на ходовата част в средата на фюзелажа. Когато е напълно натоварен, A340 е доста по-тежък от аналогичния, двумоторен A330, който няма подсилена ходова част.

Airbus A330-300

Airbus A330-300 е в експлоатация в Lufthansa от 2004 г. Този двумоторен самолет може да превозва 221 пътници и има обсег от 10 000 километра напълно натоварен с максимална скорост от 875 км/ч. Дължината му е 60,3 м., а размахът на крилете му е 60,3 м. А330-300 е малко или много идентичен с A340-300, като основната разлика е, че A340-300 има два допълнителни двигателя. Тези двигатели Rolls-Royce Trent 700 са разработени специално за A330 и са тихи и изключително ефективни. 

Airbus A321-100

Lufthansa има повече самолети Airbus A321 в своя флот от всички други серии, като тази версия на самолета е за къси и средни дистанции и може да побере до 200 пътници. Както всички модели от семейството 320, A321 събира точки за висока ефективност на горивото, ниски нива на шум и емисии. В момента Airbus разработва следващото поколение от семейството A320, което ще бъде още по-ефективно в експлоатация си. Lufthansa вече е поръчала няколко от типа A321neo. А321-200 може да прелети разстояние до 4150 км.

Airbus A320-200

A320 е най-широко представеният самолет във флота на Lufthansa – с изключение на големия си брат – A321. Неговата система за летене някога се е считала за революционна, но днес тя е стандартната система за цифрово управление във всеки самолет. Новият A320neo повежда към следващото ниво на революция. Airbus разработи ново, по-ефективно поколение на този самолет за къси и средни разстояния. А320 е дълъг 37,6 м., висок е 11,8 м.. а размахът на крилата му е 34,1 м. Може да прелита разстояния до 3200 км. с максимално тегло до 73,5 тона.

Airbus A319-100

Airbus A319 е най-малкият член на семейството A320 в услуга на Lufthansa. С размери от 33,8 метра от носа до опашката, това е с 3,8 метра по-късо от основния модел A320. Но всички самолети в това семейство имат много общи черти. Това означава, че пилотите се нуждаят само от един лиценз, който ги квалифицира, за да летят на всички от серията А320. Приликите в дизайна намаляват и разходите за поддръжка. А пътниците оценяват усещането за простор, когато влязат в кабината, след като се качат на който и да е самолет от семейството на  A320.

Embraer ERJ 195

Embraer ERJ 195 е също толкова просторен, колкото и самолетите за средни маршрути. Голямата височина на тавана и седалките го правят изключително удобен за 120 пътници, които летят в него. Той има ниски емисии на отработени газове, ниско ниво на шум и  замърсяване и забележително нисък разход на гориво, средно при по-малко от 4 литра на пътник на 100 километра. Подобно на по-малкия Embraer 190, и Embraer 195 принадлежи към семейството E-Jet, в което много от инсталираните системи са идентични при всички модели.

Embraer ERJ 190

Въпреки че е по-малък от брат си, Embraer 195, със седалки за сядане само за 100 пътници, Embraer 190 може да лети на значително по-дълги разстояния. И тези самолети се отличават с високата си горивна ефективност, ниските емисии на отработени газове и шум. Embraer 190 в услуга на Lufthansa CityLine са идеални за летища с къси писти, а моделът дори получи собствен лиценз за много стръмния заход за кацане, необходим за кацането на летището в Лондон-Сити. Въпреки малкия си размер, ERJ 190 може да прелети до 3500 км. разстояние.

Bombardier CRJ900

Първият регионален реактивен самолет (CRJ) излезе в полет в началото на 90-те, като самолет с малък капацитет на къси разстояния. Първият модел, CRJ100 имаше само места за 50 пътници. Канадският производител Bombardier вече разработи по-големи модели – като CRJ900, който е дълъг 36,4 метра и превозва до 90 пътници. CRJ900 е най-голямата категория самолети, които летят по регионалните маршрути на Lufthansa. Максималното му тегло на излитане е 38 000 кг. и може да прелети разстояния до 2100 км. със средна скорост 840 км/ч.

Advertisement